Secretul slăbitului eficient

Ultima actualizare la 20 august 2013. Categoria: Medicina la zi
Acest articol a fost citit de 558 ori.
Secretul slăbitului eficient

Nu-i aşa că ţi-ar plăcea să ai posibilitatea de a-ţi dubla pierderea în greutate? Ei bine, potrivit unui studiu recent, aşa ceva chiar există!

Este un medicament, un nou aparat de fitness, o dietă draconică? Nicidecum! Este un jurnal. Simpla înregistrare a alimentelor consumate în cursul unei zile te ajută să dublezi numărul kilogramelor date jos în timpul unei diete. Acest lucru te ajută să îţi dai seama de numărul caloriilor consumate, îţi arată unde exagerezi şi de unde vin extra-caloriile care îţi subminează cura de slăbire.

Comandă acum produsul ColonHelp la doar 87 lei!

Instrumente utile

Articole din aceeasi categorie:

Spune-ți părerea!

Părerea ta poate fi importantă pentru cei care au citit acest articol! Împărtășește opiniile tale și altora! Îți mulțumim!

  1. Nu prea inteleg cum functioneaza! Notez alimentele sau cate calorii au alimentele consumate intr-o zi?

  2. Pur si simplu notati alimentele consumate intr-o zi. Daca doriti puteti sa si calculati caloriile efective, insa lista alimentelor este cea care trebuie notata in jurnal.

  3. Cred ca ideea este ca dupa ce notez in jurnal vad ca mananc prea mult si mai scad din alimente 😀

  4. Cel mai simplu este sa manci putin si des. Adica trei mese pe zi si doua gustari. Si fibrele sunt foarte bune pentru o dieta sanatoasa si am inteles ca produsul ColonHelp contine fibre, am citit foarte multe despre el si as vrea sa il incerc.

  5. Cel mai simplu pentru tine Adelina, dar eu nu pot sa mananc putin si des pentru ca timpul nu imi permite.:)

  6. Si cand mananci putin si des..nu te poti gandi la mancare gatita sau salate. Se intampla la serviciu mai mult sa rontai biscuiti si alte ,,prostioare”!

  7. Manescu Octavian spune:

    Greutatea reala a organismului este cea pe care o ai dimineata dupa rezolvarea necesitatilor fiziologice. Nu trebuie sa bagi in seama greutatea pe care o ai dupa masa sau seara.-.fata de greutatea reala cantarul iti poate arata cu pana la 1kg si un pic mai mult.

  8. Aveti grija ca vine toamna si apoi iarna. In aceste anotimpuri reci organismul consuma mult si simte nevoia sa asimileze mai mult. Cunoastem faptul ca ne ingrasam in perioada de iarna si mai ales in perioada sarbatorilor!! Nu?? Cum sa reusim sa ne mentinem greutatea din timpul verii?

  9. Ideea consta in
    constientizarea cantitatii si calitatii alimentelor(a caloriilor ce le contin aceste elemente) in functie de efortil depus in ziua respectiva. Calculam caloriile alimentelor consumate, caloriile efortului facut si vedem diferenta de calorii neconsumata. In felul acesta invatam sa ne dozam efortul pentru caloriile consumate sau sa consumam alimente in functie de efortul facut. Acesta zic eu, este secretul mentinerii siluetei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sus in pagina