Vara – anotimpul dietelor

Ultima actualizare la 30 septembrie 2015. Categoria: Trăiește sănătos!
Acest articol a fost citit de 1839 ori.
Vara – anotimpul dietelor

Vara este anotimpul prielnic pentru a începe o cură atât din motive estetice, cât şi din motive practice. Dacă hainele groase reprezentau o modalitate excelentă de a masca un excedent de kilograme, hainele vaporoase sau costumul de baie sunt inamicii declarați ai celulitei. Vestea proastă este că surplusul de greutate nu dispare o dată cu dispariţia hainelor groase.

Vestea bună este că vara, datorită căldurii, este mult mai uşor să scapi de câteva kilograme, iar produsele de sezon constituie un meniu sărac în calorii, dar bogat în nutrienţi. Alimentele de sezon combinate corect fac din dietă un stil de viaţă sănătos, plăcut, dar şi uşor de urmat în acelaşi timp.

A venit vara, ții dietă, dar nu slăbești? Iată în continuare câteva mici secrete cu rezultate uimitoare!

• Fă-ţi timp întotdeauna pentru a lua micul dejun!

Deşi poţi fi tentată să crezi că sărind peste micul dejun vei scuti un aport important de calorii, lucrurile stau de fapt invers. Dacă nu iei micul dejun vei fi tentată să apelezi la „mici” gustări (binecunoscutele chips-uri, covrigei etc.), care însumate îţi vor aduce un surplus nejustificat de grăsimi şi carbohidraţi fără a-ţi aduce vreun beneficiu nutriţional. Micul dejun nu înseamnă nici o masă formată din prăjeli sau alimente grase (cârnaţi, şuncă, brânză şi ouă). Nutriţioniştii recomandă un mic dejun echilibrat caloric, care să îţi aducă deopotrivă glucide, lipide, proteine, vitamine şi minerale.

Mic dejun pentru siluetă! O combinaţie optimă o reprezintă amestecul de fructe de pădure şi iaurt grecesc sau cereale integrale.

Ştiai că 1 g de fibre arde 7 kcal? Dacă vei consuma 35-50 g/zi, înseamnă echivalentul unei mese!

• Bea un ceai verde înainte de masă!

Poţi accelera arderea caloriilor consumate la masă dacă înainte cu 30 de minute de masă bei un ceai verde sau consumi un aliment bogat în fibre. Ceaiurile sunt deosebit de indicate pentru o hidratare corespunzătoare în perioada caldă. Pentru rezultate excelente în dietă poţi alege ceaiul SilhouetteHelp, care pe lângă efectul de hidratare este un tonic şi revigorant excelent al organismului și, în același timp, diminuează pofta de mâncare şi în special pofta de dulciuri. SilhouetteHelp este o combinaţie de plante eficiente în curele de slăbire (seminţe de schinduf, ceai verde, păpădie, fructe de cătină, rădăcină de lemn-dulce, gymnema, coriandru, frunze de afin), a căror putere este dublată de un ingredient special: inozitolul, un agent lipotropic, care accelerează arderea grăsimilor.

Ştiai că apreciind din ochi o porţie de mâncare te înşeli în medie cu 50%? Asta înseamnă cam 20 kcal pentru un măr, dar 300-400 kcal pentru un desert. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să foloseşti un calculator la fiecare masă, însă este bine să analizezi eticheta fiecărui aliment înainte de a îl consuma. Acest lucru este indicat nu doar în curele de slăbire, ci şi pentru a te informa asupra provenienţei produsului şi asupra tuturor ingredientelor.

• Rezervă-ţi timp pentru a găti sănătos!

Deşi pare la îndemână să apelezi la semipreparatele din supermarket (unele promovate ca fiind sănătoase sau chiar slabe caloric), majoritatea acestor alimente conţin un surplus de calorii, conservanţi si potenţiatori de gust. Acest lucru devine evident observând aspectul proaspăt şi apetisant al salatelor din magazin, comparativ cu al celor preparate acasă. Poţi economisi timp preparând mai multe feluri de mâncare în weekend pe care le poţi depozita în caserole la frigider sau chiar congelator sau poţi opta pentru o salată rapidă preparată în casă în locul uneia servite în oraş (procesul efectiv de preparare este de ordinul minutelor şi dacă optezi pentru iaurt sau suc de lămâie economiseşti cele 200-300kcal alocate unui sos de salată cumpărat).

Ştiai că tradiţionalul sos de brânză pentru salate conţine peste 300 kcal/porţie? Poţi economisi calorii printr-un dressing de suc de lămâie şi o linguriţă de ulei de măsline!

• Dieta eficientă nu înseamnă să rabzi de foame, ci să mănânci inteligent!

Vara este anotimpul salatelor pe care le poţi consuma liniştit aproape la orice oră şi, ceea ce este mai important, poţi mânca pe săturate. Aportul de fibre te va ajuta să ai o digestie optimă şi îţi va asigura senzaţia de saţietate, iar combinaţiile de culori şi arome te vor face să apreciezi fiecare masă.

• Dacă nu te poţi abţine de la desertul preferat, rezervă-ţi o zi pe săptămână în care să îl poţi consuma!

Orice mică plăcere însă trebuie urmată de activitate fizică pe măsură pentru a consuma caloriile obţinute. Dacă ai cedat tentaţiilor și ai mâncat o prăjitură, nu ceda tentaţiei de a o consuma şi pe următoarea, daunele aduse dietei vor fi mai greu de reparat. Acest lucru este valabil şi pentru mâncarea de tip fast-food: dacă ai poftit la o felie de pizza evită să o iei şi pe a doua. Tocmai pentru a preveni aceste tentaţii încearcă să consumi mai multe mese pe zi, însă cantităţile sa fie mici. Este de preferat ca ultima masă să fie până la orele 18, după această oră metabolismul se încetineşte şi alimentele consumate se vor depune mult mai uşor.

• Sportul nu este o activitate istovitoare şi plictisitoare!

Sportul nu trebuie să constituie o piatră de moară a dietei ci o recreere, de aceea găseşte o activitate care să îţi facă plăcere. Sportul nu înseamnă doar să mergi la sală. În special în perioada verii poţi opta pentru mişcarea în aer liber fie că faci o plimbare în parc, mergi cu bicicleta, faci jogging în aer liber, înoţi sau practici excursiile montane. Orice efort susţinut te ajută să consumi calorii, să tonifiezi musculatura şi să te menţii în formă.

• Alege shake-urile naturale!

Vara este anotimpul shake-urilor naturale! Poţi înlocui cu succes tradiționala îngheţată sau shake-urile cumpărate cu un amestec de iaurt și fructe congelate. Efectul revigorant va fi maxim nu doar datorită temperaturii scăzute, ci şi exploziei de vitamine şi minerale conţinute! Pentru un plus de savoare poţi adăuga în shake 1-2 linguriţe produs ColonHelp Junior. ColonHelp Junior este un vitaminizant şi reglator intestinal pe bază de fibre de psyllium, susan şi fructe uscate: papaya, merişor, ananas, prune uscate, nucă de cocos, afine şi cătină.

Sucurile naturale constituie vara un bun înlocuitor al cocktail-urilor alcoolice. Alcoolul îţi aduce mai multe calorii faţă de zahăr, astfel 1 g de zahăr are 4 kcal, iar 1 g de alcool are 7 kcal. Apa plată are în schimb 0 kcal. Astfel că pe lângă efectele nocive aduse organismului în perioada caniculară, alcoolul este şi inamicul siluetei.

Mit: este prea scump să mănânc sănătos! Mâncarea sănătoasă poate avea un preţ rezonabil dacă este aleasă inteligent. În perioada verii fructele şi legumele de sezon au un preţ rezonabil, de aceea optează pentru legume şi fructe pe care le poţi achiziţiona din piaţa de zarzavaturi.

Mit: dulciurile tip „diet”: aceste dulciuri nu sunt recomandate pentru persoanele care doresc să slăbească, ci pentru persoanele diabetice care nu pot metaboliza zahărul. Dacă vei citi eticheta vei descoperi că pot conţine o cantitate mai mare de calorii faţă de versiunea cu zahăr.

Comandă acum produsul ColonHelp la doar 87 lei!

Instrumente utile

Articole din aceeasi categorie:

Spune-ți părerea!

Părerea ta poate fi importantă pentru cei care au citit acest articol! Împărtășește opiniile tale și altora! Îți mulțumim!

  1. Vara prefer fructele pentru accelerarea tranzitului intestinal si pentru ca imi dau energie. Plus ca fiind foarte cald ma hidrateaza. Micul dejun este adesea compus din fructe.

  2. Este indicat sa consumam dulciuri dietetice de la raionul special? Eu nu sufar de diabet, insa ma gandeam sa inlocuiesc zaharul cu zaharina sau indulcitori artificiali.

  3. Dulciurile adresate persoanelor cu doabet pot contine la fel de multe calorii ca zaharul. Cititi cu atentie eticheta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sus in pagina